استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

دروازه‌بان رئال مادريد به صحبت در مورد سرمربي پيشين خود در رئال مادريد پرداخته است.


ژوزه مورينيو در دوره سه ساله‌اي که در رئال مادريد حضور داشت به همراه اين تيم سه جام به دست آورد ولي در سال آخر و پس از آسيب ديدگي ايکر کاسياس، او را از ترکيب اين تيم بيرون گذاشت.

اين موضوع درگيري‌هايي را در تيم به وجود آورد و بسياري از کارشناسان اعلام کردند مورينيو نبايد چنين برخوردي با کاسياس مي‌کرده است.

اکنون دروازه‌بان رئال مادريد و تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرده به هيچ وجه نمي‌توان تاثيري که مورينيو روي فوتبال اسپانيا گذاشته را انکار کرد.

«اکنون کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد است و ما با او کار مي‌کنيم. هيچ تفاوتي بين کارلو و ژوزه مورينيو حس نمي‌کنم. البته نمي‌خواهم با اين حرف‌ها به گذشته فکر کنم ولي در هر حال بايد به کارهايي که مورينيو براي رئال انجام داده احترام گذاشت. اکنون بايد با اين اميد که مي‌توانيم بازهم تيم را در بالاترين سطح نگه داريم به کار ادامه دهيم.»

وي در ادامه عنوان کرد: او مربي‌اي بود که دوست داشت همواره به پيروزي برسد. اين امر بر کسي پوشيده نيست. او از روز نخست حضور در رئال اين را به همه ثابت کرد. تيم ما در فصل گذشته تا نزديکي‌هاي جام رفت ولي نتوانست آنها را فتح کند. مهم روحيه جنگندگي ما بود که در شيوه نمايش تيم وجود داشت.

تيم فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه آزادي العين را شکست دهد.


 از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در مرحله گروهي تيم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي به مصاف العين امارات رفت.

اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، شاگردان امير قلعه نويي در نيمه اول در شرايطي که در بعضي دقايق تحت تاثير بازي تاکتيکي رقيب اماراتي خود بودند سعي داشتند که دروازه العين را باز کنند اما حملات اين تيم به اندازه کافي خطرناک نبود و در نهايت بدون باز شدن دروازه حريف به رختکن رفتند.

در جريان اين مسابقه در نيمه اول با توجه به اينکه آرزه مهاجم آبي ها بازي خوبي از خود نمايش نداد و ظاهرا هم مصدوم شده بود، در دقيقه 35 تعويض شد و فرهاد مجيدي که روي نيمکت نشسته بود به ميدان آمد.

 در نيمه دوم آبي پوشان و تيم العين بازي بهتري از خود نشان دادند. فرهاد مجيدي با شوت محکمي که به سمت دروازه العين در دقيقه 59 زد خطرناک ترين حمله استقلال را رقم زد.

در دقيقه 65 جي لوييد ساموئل مدافع سيه چرده استقلال توانست با يک ضربه زيبا دروازه العين را باز کند.

در ادامه مسابقه بار ديگر در دقيقه 73 توسط فرهاد مجيدي استقلال به گل دوم رسيد.

تيم العين بعد از دريافت اين دو گل حملات مختلفي را روي دروازه استقلال ايجاد کرد که آنها را از دست داد.

داوري اين مسابقه بر عهده کوالنکو از ازبکستان بود. وي به امير حسين صادقي از استقلال و کمبو و محمد الرحمان از العين کارت زرد نشان داد.

تيم استقلال با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به صدر رفت. تيم العين نيز 3 امتيازي باقي ماند.

تيم هاي الريان قطر و الهلال عربستان دو تيم ديگر اين گروه از ساعت 21 به مصاف هم مي روند.

تيم استقلال در بازي اول خود مقابل الريان در قطر به تساوي 3 بر 3 رسيده بود.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، سياوش اکبرپور، پژمان منتظري، هاشم بيک‌زاده، فرزاد حاتمي( 45- آرش برهاني)، علي حمودي و آرزه(35- فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه نويي
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان